torsdag 7 maj 2015

Att straffa sig själv


Den här morsan fick ångest efter att ha fuskat med lite naturgodis igårkväll så vid 6 imorse checkade jag in på gymmet! 30 min cardio (fasen vad det är jobbigt innan frukost, höll på att svimma typ hela tiden!) och sedan styrka i form av ben! Jag kom hem igen lagom så jag hann duscha och sedan springa med dem stora kidsen till skola och förskola. Elvis somnade gott i vagnen så direkt vi kom hem satte jag igång att städa hela huset! Elvis vaknade lagom till att jag var klar och då fick han mat och därefter myste vi och Facetimade med mormor och morfar. Därefter somnade vi som små stockar och sov en timme innan det var dags att hämta hem grabbarna igen!
Nu har dem nyss varit inne och ätit mellis efter lek med massor barn på gården. De fick med sig en kakburk ut och nyss fick jag ett mess från Ellioths klasskompis mamma som tackade för kakorna och ville gärna ha recept :) Nu är grabbarna iväg och leker med tjejerna Ebba och Saga som kom  över och bjöd grabbarna på glass <3 Elvis och jag ska nog ta ett litet vil igen för när M kommer hem från jobbet är det gym för mig igen...!


Världens finaste och bästa storebrorsor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar