fredag 15 maj 2015

Men ditt leende


Den här killen är alltid så go och glad <3

Den här dagen blev en besvikelse. För det första har jag börjat sova så himla illa. Detta är tredje natten i rad som jag vaknar stup i kvarten. Och utan sammanhängande sömn blir jag ett vrak. Dessutom sov M som en stock imorse så jag klev upp med Elvis 7.20, sådär lagom pigg. Dock blir man ju helt galet lycklig av den lilla filurens smile <3
Min tanke var sedan att gå ut och lägga mig och sova i en solstol då väderprognosen visade klarblå himmel hela dagen men nejdå, solen gömde sig ju bakom moln ända till 17-tiden och då var det ju liksom för sent. Jag skulle vilat mitt på dagen också men då startade ju ungarna världskrig så det blev inget med det. Jag åkte till gymmet istället och på ren ilska blev det 40 min på crosstrainern och därefter dödade jag min mage!

När jag kom hem åt vi grillat och nu har vi landat i soffan. Elton håller låda som aldrig förr och Elvis sover på min mage. Ellioth flydde till lugnet hos mormor och morfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar