onsdag 20 maj 2015

Stresstocholmo!


Såhär gott sov den här nossen i shoppingens hetta idag <3

Stockholm i all ära, men fy fasen. Såfort jag kommer innanför tullarna börjar hjärtat banka och ångesten smyger sig på. Tempot, alla bostadslösa och a-lagarna, alltså de skrämmer mig och jag vill vända hem direkt. Som idag när M skulle släppa av oss mitt i stan (efter att ha åkt på bussgata i flera kilometer bla...) och det verkligen inte fanns någonstans att stanna och han tillslut tar en busshållplats... På två sekunder står det en lapplisa där och hutter med fingret. M kastade ur vagn och skötväska vilket låg huller om buller på trottoaren och jag stod med famen full av unge, snutte och filtar. Ville bara gråta, och som sagt vända hem. Men jag mötte upp Johanna och Meja och vi hade det jättemysigt med shopping (visar imorgon!) och god lunch på TGIF :)

Nu kryper jag äntligen upp i soffan, borta bra men hemma bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar