lördag 2 maj 2015

Hotellfrukost


Jag startade dagen men hotellfrulle med dessa grabbar <3 M fyller ju som sagt imorgon, har allt och lite till och önskar sig ingenting så ja, det fick bli en hotellfrukost på Ekoxen. Vi satt och njöt av lugnet i 1,5 timme (Elvis sov förutom sista kvarten)!

Väl hemma igen packade M bilen med städgrejer och satte av mot stugan (det ska fotas på tisdag!). Jag fick rycket och började sanera soffan. Har blivit som tokig och boar sönder hemmet. Jag plockade bort all klädsel och slängde i tvättmaskinen och sedan dammsög jag varenda liten millimeter av den och kröp runt under för att fånga varenda liten dammtuss :) OM det luktar fräscht i vardagsrummet nu!

Hela familjen kom hem igen strax innan 17 och strax innan vaknade jag och Elvis efter en timmes nap :) 
Vi åt grillat och därefter fick jag köra Ellioth till mormor och morfar då han ville sova en natt till (och grabbarna behöver ändå vara ifrån varandra lite...).
Ellioth var dock tvungen att gosa lite med Elvis innan vi åkte och hjälpte till att klä på honom pjamas, något som uppskattades av en väldigt nöjd lillebror <3
Nu hänger jag i soffan med en sovande bebis i famnen och väntar på att bärpajen ska bli klar i ugnen...
Vilodag från gymmet idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar