fredag 8 maj 2015

Ut på tur aldrig sur


Idag klädde den här morsan upp sig lite och tog med sig Elton och Elvis ner på stan (Ellioth var i skolan)! Välbehövligt att komma utanför husets fyra väggar och alla måsten!

På eftermiddagen hade jag hela trädgården full med ungar och lyckan i grabbarnas ögon är obetalbar <3 De har så mycket kompisar nu och har sååå kul!
När M kom hem och tog ungarna till bandyn åkte jag en sväng till Tornby. Jag skulle inhandla kol och tändvätska men hade lite tid över så det blev en sväng på Ikano. Där konstaterade jag att det inte blir något bad för mig i sommar... Den här kroppen funkar varken i bikini eller baddräkt! Så är det med det...
Åkte vidare till Sabina där jag fick nya fina fransar men det bästa av allt var att få snuffa små kattungar <3

Hemma väntade gäster i form av Linda, Robban, Ebba och Milo och nu sitter vi och tjötar över några glas vin. Underbara fredag <3

Imorgon vankas dop för finaste Elvisen. Vi håller tummarna för sol både ute och i sinne! 

Håll ut, inlägget om hur Mange och jag träffades kommer ;-)

En av mina snygga dejter på stan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar