onsdag 27 maj 2015

Cirkus

Denna dag började inte alls bra. Ingen sömn inatt vilket resulterade i huvudvärk och ont i magen. Att då stressa till skola och förskola med ungarna gjorde ju inte det hela bättre :( Hem och tvätta och bädda rent i alla sängar, underhålla lillfis och äta lunch och sedan var det dags att hämta igen. Fick med mig goa Ebba hem vilket höjde humöret :) Sedan jobbade M hemifrån och lät mig sova en stund vilket vände hela dagen!

Nu ikväll var vi iväg på cirkus och nja, jag blev inte så imponerad. Djuren gav mig ont i magen och volymen gjorde ont i öronen men barnen var ju nöjda och då är ju även jag nöjd :) Elvis var med och som vanligt är han världens lättaste! Han älskade allt det fina ljuset i taket :)
Nu har jag stupat i säng och ögonen går inte att hålla öppna... Godnatt!

Fina ungar påväg på cirkus <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar