måndag 4 maj 2015

Fashionboy


Idag har jag mestadels hängt med dessa två <3 Vi har ju haft supertråkigt väder så vi har myst inne. Elton har sett på tv hela dagen, bortsett från lite bollek på kvällen. Ellioth var ju iaf i skolan en stund. Även Elvis har sett på tv. När jag vek tvätt och dammsög satt han väldigt nöjd i sin babysitter, framför tv:n :)

På eftermiddagen kom bästa Joho och Alvinsson på besök. Vi tjattrade och hade en mysig stund <3 Därefter tog M med alla barn på bollek och jag drog mig till gymmet. 45 minuter på crossen och biceps och triceps skrapade jag ihop. Jag älskar att träningen känns så bra. Förut har jag hatat att åka till gymmet då jag tyckt träningen varit såå jobbig. Nu har jag typ bästa konditionen i mitt liv och älskar att träna då det går mycket lättare!


Min lilla fashionboy <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar