onsdag 13 maj 2015

Träningsvärken från hell

Jag hann aldrig blogga mer sedan igår, dagen gick i ett. Efter att jag hämtat och utfodrat kidsen kom morfar och var barnvakt så vi kunde fara på utvecklingssamtal på förskolan (Elvis var med). Därefter for jag på ett pass bodypump medan grabbarna hade fotbollsträning och Elvis fick vara hos mormor och morfar för första gången <3 Jag hade bara ätit 400 kcal vilket inte var helt optimalt på ett sådant pass, höll på att svimma flera gånger :/ Och idag, vilken jäkla träningsvärk sedan. Höll på att dö när jag bäddade rent i alla sängar och var tvungen att hålla upp armarna för att få på påslakanet. När jag sedan skulle ner för trappen fick jag åka på rumpan då benen inte orkade hålla emot :)


Idag har jag varit hemma med dessa killar <3 Ellioth skulle till tandläkaren vid 11.10 och på onsdagar är de i skogen med skolan och jag hade ingen lust att leta reda på honom så han fick vara hemma. Toppbetyg på tänderna och efteråt valde han belöning i form av korv och glass på Ikea :) 

Nu är vi i Ljungsbro och väntar på grillmiddag. M flög till Örnsköldsvik tidigt imorse och kommer inte hem förrän sent så vi passar på att fira helgdagsafton här <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar