tisdag 26 maj 2015

Skitfotboll, skitmobil...

Min tuffe idag <3

Jag är sååå jäkla trött och sliten... Elvis har varit lite snorig i några dagar och sover därför dåligt OM han inte får ligga på mig. Så ja, han sover som en liten gris på mitt bröst och jag sover inget vidare. Jag sover som bäst på mage, och snurrar gärna en hel del så att ligga platt på rygg och i samma läge och dessutom ha en karl som snarkar bredvid = jäkligt trött morsa! Inatt sov vi liksom så från 02-06.15...
Så idag har vi haft en mysig hemmadag med lite dammsugning och tvätt. När storkillarna chillade lite framför tv:n innan deras fotbollsträning passade jag och Elvis på att slumra en stund på soffan! Därefter följde vi med på grabbarnas träning där vi fick mysigt sällskap av Tessan, Vilgot och Theo <3 Våra män tränar ju grabbarna och man skulle ju kunna bli irriterad på mindre men vet ni? Inte nog med att de tar hand om en skock galna 7-åringar, de får betala för det! De måste nämligen vara medlemmar för att träna barnen och den avgiften får de stå för själva, plus någon jäkla städavgift! Ingen subvention verkar vi få på grabbarnas avgifter heller... Sjukt!

Dessa två alltså... De slår halvt ihjäl varandra och är sååå osams mest hela tiden men dem är ändå världens bästa storebrorsor! SOM jag älskar er <3

Och ja, jag sitter och bloggar från iPhonen för nä, jag kan inte blogga från min nya tydligen. Kul va? Skitmobil!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar