torsdag 28 maj 2015

En massa kärlek


Min Skrutti idag <3

Sjukt irriterande att det inte går att blogga från min nya mobil. Istället får jag nu maila bilderna till mig själv, öppna dem på iPhonen och blogga från appen där! Sjukt störande!

Jag har i alla fall haft en fantastisk dag. Vaknade i panik och insåg att det var 30 min kvar till jag skulle gå och lämna ungarna på förskola/skola men M kommer och viskar i mitt öra: "Somna om älskling, jag kör dem...!". Bästa <3
Jag och Elvis klev dock upp i samma veva som de andra åkte och satte igång att tvätta och att städa hela huset. När det var klart blev himlen blå, om än för bara någon halvtimme, och då njöt jag i solen och Elvis i sin babysitter i skuggan :)
Vi hämtade hem storebrorsorna från skolan och förskolan och de lekte så fint och höll sams ute i nästan två timmar. När de kom in var de så skitiga att jag slängde dem i duschen direkt så vid 16.30 kröp de redan i pjamasar!

När M kom hem åkte jag och tränade. 30 min på crosstrainern följt av biceps och triceps. En svängom Kappahl påväg hem för att testa ny snutte (tycker inte Elvis får luft under sina Dinglisar han drar upp över ansiktet) och när jag kom hem bjöds jag på favoritmaten, rostas. Vi firade försäljningen av stugan igen då pengar förs över och nycklar lämnas imorgon men då M ska iväg på partaj på kvällen. Så idag bjöds jag på både vin och rabarberpaj och vi har haft världens mysigaste kväll!

Jag säger godnatt med två bilder som visar Ellioths kärlek till Elvis <3 Han kan inte låta lillebror vara en minut ens utan det ska bäras, pussas och gosas hela tiden! När jag lade Elvis i babygymmet för att vika tvätt hade Ellioth gjort en liten myshörna där han placerade sig själv och lillebror <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar