tisdag 1 juli 2014

Storshopparen Eklöf

Denna lilla goding fick nya kläder med posten idag. Brallor från Nova Star och tröja från Mini Rodini!

Vi började med sovmorgon till 9 imorse. Vid 11 körde jag kidsen till förskolan, tog en svängom Ica och hämtade paketet med kläderna och sedan förbi Esq där bästa Johanna komponerade ihop en trio tavlor till mig (till nya v-rummet, bild utlovas!) och en ny kudde till soffan. Många pengar fattigare åkte jag därifrån för att styra mot jobbet och stängning. Mina grabbar kom ut efter jobb och förskola och redan innan 17 hade alla kids gått hem och vi kunde åka hemåt. Eller vi åkte förbi Lambohov där vi gjorde av med ytterligare nästan 4000 kr, på vad får ni hålla tillgodo med ett litet tag till :)

Väl hemma käkade vi efterlängtad korv stroganoff och sedan kröp jag ner för att söva kids, och somnade själv. Nu har jag nyss vaknat för att ta en sväng genom duschen, plocka fram kläder till grabbarna till imorgon och sedan vidare ner i sängen igen. Trött själ minst sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar