onsdag 16 juli 2014

Njutning för själen

Som vi har njutit av denna lilla minisemester! Inger och Kennet hade verkligen byggt upp ett litet paradis ute på Bokö utanför Alingsås. Ett topnotch-hus med världens finaste läge och så lite båtar och vattenscootrar till det. Jag har vilat upp mig med fantastisk utsikt medan grabbarna njutit av lite fiske. Igår och idag fick jag dessutom leka av mig med vattenscottern medan grabbarna fick sig en varsin åktur igår. Igår var det grått mest hela dagen så då åkte vi till Alingsås och strosade på stan där. Jag fick även träffa mina "syskon", Inger och Kennets barn, och se deras fantastiskt fina hus och söta barn. Igårkväll vid 22-tiden när grabbarna somnat kröp jag och Inger ner i deras 40-gradiga jacuzzi och satt och njöt nästan till midnatt! Idag njöt vi av lite sol innan vi tog båten in till fastlandet och tog bilen vidare till Göteborg. Jag hade förhandlat till mig lite shopping "påvägen" hem! Nu är vi nyss hemkomna och har fått i oss en himmelsk god middag som vi köpte med oss hem från Saigon. Vidare ska det packas upp och tvättas lite innan vi tar kväll. Imorgon är det inskrivning hos barnmorskan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar