torsdag 3 juli 2014

Två spyor

Alltså den här dagen... Vaknar och hoppar in i duschen för att förbereda mig för jobb dit jag skulle ha med grabbarna. När jag kommer ut ur duschen sitter Ellioth på soffan och gråter för han inte mår bra och känner sig skakis. Jag ringer hem M från jobbet så att jag ska kunna åka och jobba men precis när M kommer innanför dörren spyr Ellioth som en kalv och fyller en halv hink. Jag ringer och säger att jag blir hemma och vab:ar av rädsla att vi åkt på magsjuka och för att inte smitta kollegor och barn som ska gå på semester. Jag känner mig hängig så jag lägger mig och sover mellan 11-15. Jag vaknar en gång utav att Ellioth kräks igen. Jag vaknar helt slut men inser att vi måste storhandla då kylskåpet ekar tomt. Jag tar med mig Elton och verkligen kämpar mig igenom de två timmar det tar på Maxi. När jag kommer hem och sitter och äter får jag göra det till ljudet av M som hänger över toaletten och försöker spy (utan att det kommer något!). Nu har jag krupit ner i sängen igen där jag fryser och svettas om vartannat. Vad fasiken har vi åkt på? Den ända som är pigg är Elton (peppar, peppar) men honom kan man ju inte tvinga städa huset som just nu är kaos! Suck, hate this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar