fredag 25 juli 2014

En sådan där jag älskar


Mina finaste badkillar <3

Den uteblivande bloggningen igår beror av att jag somnade när jag nattade kidsen. Och vaknade nu :) Det var full rulle igår så jag var helt slut. Illamåendet kom lite senare igår, först i bilen påväg till Varamon, och spyan var SÅ nära men jag är ju expert på att hålla in spyor så jag lyckades även denna gång :) Satte mig i skuggan på stranden en stund och tog därefter ett dopp och sedan mådde jag bättre! Vi var i Varamon till 14.30 men sedan blev det både för mycket folk plus att vi var brända så då åkte vi hemåt. Jag satte igång och städade hela huset för att sedan åka till Lindex och shoppa lite till halva reapriset och däremellan hann jag även med en glass med kexet :) Effektiv dag, mina sagt!

Idag lämnar vi pappan hemma med altanbygget och åker och badar själva, rättvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar