söndag 20 juli 2014

Det blir en överraskning

Hade en välbehövlig timmes rast idag, med väldigt vacker utsikt. Jag är sliten. Igår hade jag en pissdag, mådde skitilla mest hela dagen. Då passar det ju ändå rätt bra att stå framför en dator eller att prata med gäster. Idag har jag mått mycket bättre (bara mått illa när jag varit hungrig eller väldigt mätt!) dock så krånglar ju fogarna. Vände mig om alldeles för plötsligt och det kändes som att ryggen typ gick av nere vi stjärten för att ett liten stund senare "hoppa tillbaka". Läskigt och oskönt och det gör fortfarande lite ont. Jag vägrar bli handikappad som sagt, måste få träna graviditeten ut!
Nu ska jag bara ta hand om mig själv i några dagar och fokusera på att må bra. Håll tummarna för att detta är sista veckan med illamående!

Tack för era gulliga kommentarer och gratulationer till bebisen i magen <3 Ni är flera som undrat om vi ska ta reda på könet men det ska vi inte denna gång (gjorde det med både Ellioth och Elton), och det på önskan av mannen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar