fredag 18 juli 2014

Ny craving

Idag vaknade jag av de där rådjuren igen. 06.15 var de igång och skällde. Jag somnade dock om ganska snabbt och vaknade vid 8 igen, helt galet sugen på Skogaholmslimpa med leverpastej. När ingen fortfarande hade vaknat vid 9 väckte jag Mange och berättade om mitt craving jag hade och han klev snällt upp och åkte till affären och handlade det till mig <3 Efter två mackor och ett glas nyponsoppa gav jag mig ut på en långis. Dock krånglar ju fogarna redan så efter 4 km fick jag ge upp och gick tårögd hemåt. Jag vägrar bli så dålig att jag tvingas ligga till sängs framöver, jag SKA motionera hela graviditeten ut! Kosta vad det kosta vill!
Efter promenaden tig jag med mig grabbarna till vattenlekparken så att M kunde börja riva vår altan, ifred. Vi var där i över två timmar och fick sällskap av Camilla med hennes toksöta ungar. Sedan hem och sovdags för mig för att sedan vakna och äta. Därefter tog vi en sväng till Tornby för inhandling av färg och lite andra nödvändigheter och nu är jag hemma och ligger i sängen igen. Snart är det dags att sova för att orka en dag på Vildmarkshotellet imorgon. Där kan jag dock smita undan när jag behöver så det ska nog gå fint.
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar