lördag 26 juli 2014

Pissdag


Alltså fynda är ju min grej! Man kan ju inte annat att älska när man går in på Lager 157 för att köpa en grå hoodie till Ellioth och denna (enda exemplaret) hänger där på en ställning och kostar 50 spänn. Det var ju meningen liksom, den var ju min <3 :)

Idag har varit en pissdag. Tänkte att jag skulle testa att vara utan mina tabletter mot illamåendet. Pumpade upp en madrass och lade mig för att sola i barnens pool, mådde ganska bra tyckte jag. Det vände rätt snabbt! Var hungrig och bjöds på godlunch av mannen men kunde inte svälja det för jag kände att det skulle komma upp lika snabbt. Tog mina tabletter och kröp ner i sängen och sov. Jag vaknade några timmar senare och mådde bättre så jag tog en tur till stan för att köpa lite klänningar (bor i klänningar just nu, pallar inte tighta shorts...) till den stundande Turkietresan men fick kuta in på Pressbyrån och köpa vatten då jag höll på att svimma. Åkte snabbt hem och lade mig igen och var sååå hungrig. Mange lagade middag men jag fick värmeslag vid matbordet och fick flytta ut i ytterdörren och sitta och äta där (det fläktade så skönt!) men efter tio tuggor vände sig magen... Strax därefter kom våra grannar förbi och tog med sig våra kids hem för lördagsmys. Jag hakade strax på och Mange blev kvar hemma och byggde altan. Sommarkvällar när de är som bäst <3

Nu är vi hemma och packar det sista inför morgondagen! Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar