tisdag 5 mars 2013

VAB

Har en liten sjukling här hemma <3

Elton var hostig imorse men ändå pigg så han fick gå till förskolan. Strax innan 12 ringde de dock därifrån och berättade att de hade en hängig liten kille där som bara ville ligga på soffan. M åkte och hämtade honom (och brorsan!) och han var inte alls kry och somnade nästan bums! Han har ingen feber, bara lite förhöjd temp (38 grader), men han är jättehostig och orkeslös. Imorgon blir det antagligen jag som får vab:a även om det inte känns bra eftersom jag blir borta från praktiken även på torsdag. I och för sig känns väl vab och begravning så skälsliga anledningar?! Jag kommer ju inte ha någon tid att ta igen förlorade dagar då vi nästan alltid går varje dag i veckan i Norrköping...

Nu var tanken att jag skulle köra Functional Moves ikväll vid 19.30 men det känns så sent så jag tar en långis strax istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar