fredag 29 mars 2013

Solbränna!

Jag skulle fota brännan men den gör sig inte rättvisa på något sätt alls. När jag tittar mig i spegeln är jag brun. När jag tar telefonen och fotar mig själv i spegeln är jag blek. Då måste det väl vara kamerans hittepå att jag är blek? För jag har solat i en hel vecka, och jag är faktiskt lite brun. Om än mest på kroppen (mage, rygg och ben!)!

Förmiddagen bestod i att packa upp alla resväskor (tre stycken!) och lösa konflikter! Ungarna höll på att slå ihjäl varandra. Så jag ringde mormor och "skänkte bort" den ena :) Problem solved! Elton som blev kvar hemma har varit som en liten ängel efter att Ellioth åkte. Ibland behöver även dem vara ifrån varandra :)

Jag åkte och hämtade upp fröken Hällöv vid lunch. Vi drog först en sväng till Ikano, sedan lunch på Mc D igen och därefter blev det storhandling på Maxi. Ja, tillsammans med resten av Linköpings befolkning...hrmm...

Btw var jag lite orolig över att ställa mig på vågen idag. Egypten har liksom inneburit en hel del gott. Alltid två wienerbröd efter frukost. Ett wienerbröd till efter lunch och efter middagen var det alltid två eller fler små bakelser. Läsk till allt varje dag. Och så ligga på solstolen hela dagarna på det. MEN, vågen var vänlig och visade bara + 3 hg! Tack <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar