torsdag 14 mars 2013

En enkelbiljett till Thailand :)

Jo, såhär kommer jag ha samling med förskolebarnen/skolbarnen under min praktik nästa vår :)

Jag har ju velat lite fram och tillbaka om jag ska göra min slutpraktik i Thailand. Mange har dock peppat mig med att det faktiskt är "Once in a lifetime". Så idag när Norwegian släppte massor snorbilliga biljetter till Bangkok och NY kunde jag inte låta bli. Där och då bestämde jag mig för att åka och haffade en biljett för ynka 2300:-. Det är i och för sig en enkelbiljett då biljetterna för hemresa inte släppts än, och det känns lite extra läskigt. Jag får hålla utkik efter en hemresa också!

Så nu är det väl klart då, 6 veckor i Thailand nästa vår :) Känns kul, men väldigt läskigt. Hur ska jag klara mig utan kidsen? De kommer dock försöka komma ner efter två veckor och stanna i två veckor och sedan har jag ju bara två veckor kvar:) Det är once in a lifetime som sagt, så det måste gå!

Hur jag tar mig från Bangkok till Koh Lanta (där skolan ligger) har jag dock ingen aning om. Inte heller hur jag ska bo :D
Spännande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar