lördag 16 mars 2013

Den där Elma...

En mysig kväll med världens bästa Elma är nu till ända!
Vi träffades för över 1,5 år sedan i en tredjeklass här i stan. Det visade sig att min handledare hade en till student samtidigt som mig. Innan jag visste att det var denna underbara donna som skulle visa sig vara den andra studenten var det många suraminer från min sida. En till student liksom? Wtf! Men så kom världens bästa Elmut där en dag och vi klickade direkt!<3
Det var ren lycka när vi insåg att vi skulle läsa samma inriktning till hösten. Än mer lycka när vi hamnade i samma "klass" och till och med i samma grupp!<3
Visst har vi rykt ihop ett par gånger då vi har olika åsikter och båda är lika envisa men det går över direkt :)
Hon är 21, jag är 28... No problems, jag är 21 jag med i huvudet:)

SOM jag tycker om dig min fina vän <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar