söndag 17 mars 2013

Kalas på Busfabriken!

Buuuuuusfabrik!

Jisses vilken dag! Huvudmomentet var Ellioths barnkalas som han hade på Busfabriken. Det blev sååå lyckat! Alla 12 bjudna kom och Ellioth fick så mycket fina presenter!
Inte nog med att det var smidigt (man åkte dit lagom till det började, åkte hem när det var slut- ingen planering, ingen städning!), det var jäkligt prisvärt! För 155:-/barn (normalpris är 120:-/barn vid vanligt inträde) ingick temarum, kalasvärdinna, mat, dryck (+kaffe till föräldrar), glass/slush, godispåse & såpbubblor. Dessutom fick Ellioth en gosedjurselefant och en skiva! Vi kommer definitivt ha kalas där igen och rekommenderar det starkt!

Efter kalaset gjorde vi några ärenden (nödvändiga prylar till Egypten!) och väl hemma satte Mange igång med maten medan jag tog en snabbsväng på gymmet. 20 min cross, 4,5 km och biceps på det på 30 min, nöjd! Sedan avnjöts en god middag innan jag satte igång och plockade fram och började packa till Egypten (vi åker ju på torsdag). En väska är klar vilket är riktigt skönt!

På förmiddagen fick jag dessutom en rapport skriven som ska in på tisdag.
Effektiv dag minst sagt och ni vet att jag älskart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar