fredag 22 mars 2013

Som ett akvarium!

Seriöst, varför har vi inte varit här tidigare? Den frågan har vi ställt oss hundra gånger idag! Det Egypten har visat oss hittills är ju helt fantastiskt! 32 i skuggan, 25 i havet, lyxhotell, grym mat, trevliga människor...! Vi älskar det här! Dessutom fick jag med mig Ellioth på en liten snorkeltur vid revet här idag och ungen var alldeles till sig! Vi låg nog i i minst tjugo minuter tills han rusade upp till sin pappa och skrek: "Pappa, det är helt fantastiskt där ute! Det är som att simma i ett stort akvarium och fiskarna har alla möjliga färger!". Varenda ord var sant! Imorgon har jag lovat att vi ska ta med hans kamera (han fick en i födelsedagspresent av mormor och morfar som klarar ner till 3 m) och fota fiskarna! Vi ska även gå ut på en brygga och hoppa i längst ut vid kanten av revet, där lär det finnas ännu fler sorter och större fiskar:)

Nu är det dags för middag! Jag ska nog be kocken komponera ihop en riktigt fin pastasås igen :)

(För att skriva något negativt. Vi brukar ALDRIG tappa bort något men förutom påsen med tidningar på Arlanda så har nu Mange lyckats tappa mina flip flop. Så nu får jag gå barfota!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar