tisdag 19 mars 2013

Tjockislinne!

Ny träningsoutfit. "Tjockislinne" så jag slipper se flubber-magen :)

Imorse förenade jag nytta med nytta. Jag tog med mig litteraturen till gymmet och ställde mig först på crosstrainern i 30 min (5 km) och sedan pw:ade jag på bandet i 40 min. Först nu inser jag funktionen av bokstöd på träningsmaskinerna :) Det är ju perfekt för studerande mammor! Det kommer jag garanterat göra igen!

Väl hemma och efter lite plugg kom stans huvudvärk på besök. Pillade i mig två Panodil men insåg snart att det antagligen var för jag glömt frukosten och för att klockan redan var 13. Lite brunch, en nap och så var jag fit for fight igen! Mer plugg och sedan avslutade jag med lite hotelletande i Thailand!

Nu har jag packat ännu en väska och på det ska jag nu få i mig lite middag! Sedan bär det av till gymmet för lite styrka! Imorse var det ju bara kondition :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar