lördag 16 mars 2013

Rensartagen!

New in. Ska det va så ska det va :) En av varje färg nästan... Bra att vi rensat och gjort plats för nytt :)

Vi har rensat hela förmiddagen. Det var en bra dag för jag var verkligen i rensartagen. Ibland har man sådana där dagar då man tänker att saker är "bra att ha" men idag tänkte jag bara "släng!". Massor nya, fina saker åkte raka vägen till tippen. Jag är en sådan där människa som inte orkar lägga upp saker på diverse sidor till försäljning. Några saker som liksom var lite för fina för tippen behöll jag ändå och tänkte sälja. Men ett sms senare och två av grejerna var bortskänkta :) Nu har jag en windstopper, en Villervalla-jacka och en lära-gå-bil kvar iaf som jag tänkte försöka lägga upp på Bloppis. Det verkar dock för komplicerat för mig så det blir väl tippen där med :)

Nu är vi i Ljungsbro för att hämta hem grabbarna och Mange passar på att hjälpa mor och far att skruva ihop deras nya köksmöbler!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar