fredag 1 mars 2013

Jag & Hulken :)

Kvällens! Fick även sällskap av Hulken :)

Jag har haft ångest hela veckan. Utebliven träning i tisdags då jag var tvungen att storhandla, och utebliven träning igår då jag körde på kompishäng med Subway-moff istället. Det sistnämnda och vi pratar fetingångest! Så ikväll var det dags... Det gick dock tungt då det sitter en liten förkylning och retar i näsan och halsen :( Så jag är ändå nöjd med mina nästan 5,8 km på 25 minuter!

Idag slutade jag 13 efter den där jäkla öppningen:) Hujedamig vad trött jag varit idag. Jag "somnade typ till" några gånger när jag läste bok för barnen. Jag hade ögonen öppna men det liksom svartnade och jag tappade bort mig i texten, haha! Så en tidig dag var nice! Jag åkte och hämtade kidsen och så for vi ut till Ljungsbro och fick äntligen träffa mormorn & morfarn efter deras månad i Thailand. Vi fick alla fina presenter <3

Nu somnar jag, imorgon är det träning klockan 9 igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar