torsdag 16 augusti 2012

Utomlands?

Åh, vi har haft en sååå mysig första dag här nere i Skåneland. Efter hämtning for vi och handlade och Elton och Alicia började ju busa redan där. Sedan fick vi med oss en liten hundvalp hem och Elton blev inte lite förtvivlad när han tog vovvens pinne och hunden då började jaga honom :D Morsan fick rycka in och rädda honom från besten, tur jag är djurvan :D
Efter en våffellunch sov båda kidsen i nästan två timmar och då passade vi morsor på att njuta av solen. Värme à la Medelhavet var det minsann och jag njöt till fullo av min "utomlandsvistelse". När kids vaknade fylldes poolen upp, en sväng till affären för att inhandla lite till kvällens middag, bokläsning, grillkorv med potatissallad och så nybakade bullar och kall mjölk innan läggdags på det. Grym dag! Nu sover lilleman på en liten madrass på golvet nedanför mina fötter och jag tänkte också sluta mina ögon... Imorgon blir det förhoppningsvis en liten svängom stranden :)

Natti!

Gofisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar