onsdag 8 augusti 2012

Skitliv

LESS. Det sammanfattar vad jag känner. Less på livet och endel människor runtikring mig. Livet är just nu bara vakna, lämna på dagis, jobba, äta något och sova. Inte en gnutta mer. Schemat på 8-17 VARJE dag i NORRKÖPING i höst gör ju att ända skillnaden i det där skitlivet kommer vara att jag pluggar istället för jobbar... Så det är ju inte direkt så att jag ser något ljus i tunneln heller.

Höjdpunkten idag var Zumba med favoritinstruktören Rusul! Senast jag körde med henne var i början av juni så jag hade saknat det något fruktansvärt! Fy fasen vad kul det är att få svettas så det rinner samtidigt som man dansar till det där energiknippet <3

Nu ska jag fortsätta sova... Tack för alla kommentarer till föregående inlägg, det värmer <3 (Jag publicerar kommentarer när jag går in från en dator- vilket är typ aldrig...!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar