fredag 24 augusti 2012

Tack Anna!!

Jag kan säga att min dag redan är gjord! När jag kliver på bussen och sätter mig ner vänder sig en tjej om från sätet framför och börjar "Hej, nu förstår du säkert inte alls vem jag är...?!" och jag börjar tänka att det säkert är någon i min grupp i skolan (har ju sämst "första-gångs-minne"). Då förklarar hon att hon läser min blogg och att hon brukar kommentera min blogg. Sååå kul att hon började prata med mig och sååå kul att få ett ansikte på iaf en läsare (av ca 350 unika/dag)! Gärna mer sånt!:)

Nu sitter jag på tåget mot Norrpan för veckans sista föreläsningar, tjoho! Dock kommer jag knappt träffa min familj i helgen... Ikväll jobbar Mange som bartender så i bästa fall hinner vi iaf säga hej till varandra i em. Imorgon jobbar jag hela dagen och när jag kommer hem har M åkt för ett pass på krogen igen (Linköpings stadsfest- så han ska hjälpa en kompis på hans krog). Söndag betyder också jobb för mig och på kvällen är det Megafest på jobbet så ja, någon familjehelg blir det ju inte :(

Inviger mitt fina armband som jag köpte i en botique i Chania (Kreta)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar