onsdag 22 augusti 2012

Mördarsniglar

Har precis avnjutit en god middag efter ett hemskt Bodycombat-pass. Jag var opepp redan innan jag kom dit men sedan var det en release jag aldrig kört också (var tvungen att spana in varenda rörelse och härma) så då blev allt bara blaj. Jag gav upp och stod mest och stirrade!:(

Annars har jag haft en awesome dag på universitetet. Vi har sååå jäkla sköna och bra lärare att inte en enda minut på en föreläsning blir tråkig. Den ena läraren började 25 min av sin föreläsning att berätta om sig själv och vi tänkte att föreläsningen aldrig skulle börja. Men vad gör han inte då? Jo, han drar igång overhead-apparaten och slänger upp några mördarsniglar på skivan och berättar sina bästa tips om hur man dödar dem, haha!

Tänkte ju försöka bli lite nyttigare nu när skolan börjat men det är ju lätt när man har hål varje dag och tjejerna säger att vi lunchar på stan :) Imorgon är en sådan dag igen :D

Sniglar på vift :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar