måndag 27 augusti 2012

Tröttmössa

Egentligen skulle jag varit på ett bodypump-pass nu men istället ligger jag på soffan. Jag är så sjukt trött, orkar inte ta mig an någonting alls. Borde åka till affären och handla matsäck till morgondagens exkursion men jag överväger att svälja gruset vi ska smaka på, bara för att slippa masa mig upp ur soffan och ut till bilen. Satt och somnade på föreläsningen idag, tappade huvudet sådär fint att hela kroppen ryckte till. Två sekunder senare säger läraren: "Ska vi ta två minuter paus? Ser att det rycker i endel...". Hmm, undrar om det var mig han syftade på:)? Jag passade på att utnyttja de där minutrarna till en nap och jäklar vad det gjorde susen, efteråt var jag aspigg! Men piggheten varade inte länge... Om någon förresten har ett sittunderlag att låna ut så hojta! Den här city-tjejen äger liksom inte ett sånt ;-)

Elma passade på att smygfota mig när jag sov :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar