onsdag 15 augusti 2012

Språkkurs

Sitter och lyssnar till min stora son som lär sin lillebror turkiska. "Om man ska säga flytta på're på turkiska säger man mijolo!"..."Och på engelska räknar man one, to, treee, får, fajv!"... "Kan du bara svenska lillskit?"! Alltså ibland skrattar jag ihjäl mig! Nu tjuter Elton för Ellioth tvingar honom att vara Ronja men han vill ju också vara Birk Borkason. De är för roliga...ibland...när de inte slåss :)

Jag ligger i solen och försöker minnas gårdagen. Fasen vad en klunk lugnande kan ställa till det. Det sista jag upptäckte var att vi var på Ica påvägen hem från tandläkaren (såg det på kontoutdraget)...Jag som tyckte att jag var helt med? Samma visa blir det nästa torsdag igen...SUCK!

Nu ska jag busa med mina prinsar för imorgon åker vi alla åt olika håll...

New nails (NailsbyMartine), svart för att matcha nya ringen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar