torsdag 23 augusti 2012

Effektivitet gillar jag!

Effektiv dag, minst sagt. Var i skolan strax innan 8 och hade därefter håltimme mellan 10-13 och då gick vi (jag, Karin, Sandra och Johanna-tre ashärliga tjejer) ner på stan. Jag skulle endast reklamera en väska men självklart blev det shopping också! Jag skickade en bild på alla påsar till M och förklarade att jag nog måste sluta, detta håller inte. Pengarna är ju nästan slut innan jag fått dem :S Vi lunchade, skrattade och fnissade innan det var dags för en föreläsning igen. Jag tyckte det var askul då det undervisades kemi och jag mindes massor från gymnasiet (12 år sedan liksom) :)
Därefter blev det hem till Linkan för ett tandläkarbesök och därefter blev det en runda på stan här för M kom ju på att de ska på dop på lördag men någon present hade han ju inte införskaffat, och då blev det förstås min uppgift :) (= ännu mer pengar är puts väck, borta!) Väl hemma, vid 18.30, slängde jag i mig lite kantarellsoppa, slängde barnen i säng och sedan städade vi hela lägenheten. Nu har M precis kommit in från en löptur och jag har läst lite litteratur (kemi, satan vad skoj!!)! Vidare ska kläder plockas fram till kidsen och sedan blir det sängen för imorgon ringer klockan strax innan 6 igen, tjoho! :)

Härliga tjejer idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar