måndag 13 augusti 2012

Skön känsla i magen

Tog just ett beslut som känns så himla bra för magen!
Jag fick nyss mitt schema för september och blev så lycklig då jag fick hela tre helger (sluttampen på världens bästa sommarjobb<3). Mange blev dock inte lika lycklig då han uppmärksammade att jag jobbade helgen vecka 36 och då hade vi ju planerat att vara utomlands. Jag skickade först ett ledset mail till min chef och påminde honom om att jag ju faktiskt bett om ledigt. Men så ångrade jag mig lika snabbt, ringde upp M och sade att vi struntar i den där resan och köper ny soffa, ny tv-bänk och nytt soffbord istället! Dessutom slipper jag då åka bort en vecka och ha ångest över att jag missar sååå mycket i skolan! Istället ser vi till att boka in en helg på Vildmarkshotellet för hela familjen, supermysigt ju <3 Åh vad bra det känns!

Världens bästa födelsedagspresent jag fick av mina grabbar <3 (Dessutom fick jag ett presentkort på 500:- och det ihop med en slant från mamma & pappa och från godingarna i Västervik så kan jag nu köpa mig ett par Dr. Martens :D)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar