tisdag 7 augusti 2012

Ambulans

Kom hem för en timme sedan. Snittade 60 km/h då det regnade så fruktansvärt mycket att vattnet inte hann av vägbanan och min bil får vattenplaning direkt :( Och imorgon ska det regna såhär hela dagen, kuuul?!
Dagen då... Ja, som vanligt när jag jobbar fick jag guida en ambulans. Kommer det ambulanser är det de dagar jag jobbar liksom :S Lunch fick jag i mig strax innan 16 och min andra rast fick jag ha samtidigt som jag jobbade :) Ja, ni förstår, much to do...

Och så ska vi lösa en sak då det trillat in anonyma (såklart!) kommentarer:
Nej, det är ingen bjudning i Ljungsbro. Men eftersom jag fyller år på söndag och inte tänker fira så bjöd mina föräldrar över oss på middag, för de vill antagligen fira mig?! Frågor på det??

Nu ska jag sova för imorgon är det upp tidigt igen!!

Varulven poserade så snyggt på sin klippa idag! Ser ni även lilla nallen uppe i trädet där bakom:)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar