tisdag 28 augusti 2012

Exkursion

Jag bara ÄLSKAR det jag läser just nu (NO- mot förskola och skola)! Och det här med exkursioner, satan vad kul! Att byta ut teori i en föreläsningssal mot att vara ute i naturen och se, känna och klämma är ju helt fantastiskt! Idag har jag bara njutit hela dagen. Okej, det var lite jobbigt att klättra uppför det höga berget och vi flippade ett tag och kittlade de andra i öronen med grässtrån, men annars, FANTASTISKT!
Idag har jag lärt mig hur urberget ser ut, var och hur marmor bryts, hur en förkastning och en ravin blir till och ser ut och massor, massor mer!

Nu kom jag nyss hem efter att ha storhandlat på MAXI och fy f*n säger jag bara... De bygger om hela butiken och jag har letat ihjäl mig efter precis allt:(

Ni får lite bilder från dagen för nu ska jag söva kids! Here you go:

1. Jag kikar på utsikten på 200 m höjd (svettigt att komma dit dock!)
2. Utsikt
3. Elma klättrar
4. Vi var inne i Kärleksgrottan
5. Kakan och Bråviken
6. Bäcken i ravinen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar