fredag 31 augusti 2012

Ångest med stort Å

Sitter på stationen och väntar in mina "kollegor", idag är det exkursion igen. Skogarna kring Åby (Torshag?) är vårt mål. Jag är sååå pepp, eller inte... Egentligen hade jag bara velat ligga ihopkrupen i sängen hemma och gråta. Magen känns som en enda stor klump som får mig att vilja kräkas. TANDHELVETE! Halva (!) ska antagligen dras ut idag och jag är så satans rädd. Egentligen vägrar jag göra det i vaket tillstånd men att vänta i månader på en narkostid är inte ett alternativ när tanden värker som jag vet inte vad. Och lugnande vill jag inte ta för då kommer jag sova bort hela eftermiddagen och kvällen och det är inte direkt vad jag vill göra när hela familjen checkar in på hotell. En flaska sprit från systemet vore ju ett alternativ men nej, jag vill inte ligga tokbakis på ett hotell imorgon heller. SÅ, det är bara att bita ihop, ha panik inombords och säkert fälla mängder av tårar. Tandläkarskräck är inte att leka med, även om det blivit tusen gånger bättre...

Ser ni mongot i bakgrunden, det är hon med tanden ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar