fredag 31 augusti 2012

Tand eller bröst?

Jag ska rätta mig själv då jag tydligen missförstått min tandläkare lite. Tandprotes- 30000 kr, brygga- 12500 kr. Staten går in och försäkrar (då hade det kostat mig ca 2500 kr) till och med femte tanden, räknat från framtänderna, då de anser att man inte behöver tänderna bakom. Detta är min sjätte tand, såklart...! Suck! Så jag kommer med andra ord bli tandlös vad det lider... 30000 får jag ju ett par nya bröst för liksom (jämför det med en sketen tand!!) ;-)

Förutom tandångesten så har vi det bra här borta i Kolmården. Ca 100 gäster (hotellet tar ca 900 gäster) innebar ett nästan tomt SPA och vi röjde järnet i både vanliga pooler och bubbelpooler! Upp på rummet för en snabb uppiffning och sedan ner till restaurangen för middag! M åt den godaste oxfilén han någonsin ätit och vi andra åt kyckling, köttfärslimpa, spaghetti & köttfärssås och pannkakor :) Efter middagen kikade kidsen på film och var på minidisco och nu ligger vi på rummet och söver dem! Jag är glad om jag orkar hålla mig vaken en halvtimme till ;-) Godnatt!

Mina grabbar i bubbelpoolen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar