tisdag 14 augusti 2012

Fylla

Jisses vilken pers! Tradolan (heter det så?? -lugnande) i all ära, men det vore bättre om effekten kom hos tandläkaren istället för hemma. När jag var där kände jag mig helt normal och hade det inte varit för att jag slapp sprutan så hade jag aldrig fixat det (rotfyllning...). Men påväg hem slog det till och jag fick en riktig fylla... Och när man får en riktig fylla en tisdags eftermiddag är det inte direkt så att man svänger förbi Harrys, nej, det fick bli sängen. Så från 16.30 till nu har jag sovit som en liten gris. Tydligen har jag varit uppe och ätit middag emellan, men det minns jag inte. Undrar om det var något gott?? Kanske dags att gå upp och göra någon nytta? Eller så tar jag svängen genom duschen och sen kryper ner igen? Ja, så får det bli :) Natti!!

Hur snygg? Imorgon beställer vi nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar