söndag 5 augusti 2012

Trots

Den där solen blev det ju inte mycket med idag. En halvtimme totalt tro?? Ja, så idag har inte alls varit någon bra dag. Trött, less och TJOCK...såklart...! Ungarna har varit förjävliga dessutom, eller egentligen är det nog bara Ellioth. Han är inne i en sådan där härlig trots och bara struntar i vad vi säger, han låtsas att han inte hör eller annars flinar han bara. Och Elton är inne i en period där han leker jättebra själv men då är Ellioth där och stjäl saker eller förstör och så är hela cirkusen igång! Phuu, jag skulle behöva semester...ensam...på en öde ö!

På eftermiddagen for jag och Ellioth på kalas till en dagiskompis till honom! Det var ca 10 tjejer och två pojkar (inklusive Ellioth, och den andra pojken leker inte Ellioth med...) så det var väldigt mycket dockskåps- och prinsesslek :)

Nu på kvällskvisten har jag styrt med CSN och kikat på böckerna jag behöver till FÖRSTA kursen (av fyra)... 3019:-, som hittat va? Fy f*n!

Några bilder på min underbara, TROTSIGA, son i sina fina kalaskläder<3 (halsbanden togs på efter kalaset bör tilläggas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar