tisdag 7 augusti 2012

Mitt i natten

Hur får man en unge som vaknar klockan 6 att förstå att det fortfarande är natt? När hans argument är att det ju faktiskt är jätteljust ute, solen är mitt på himlen och det betyder att det är dag... Det måste vara den enda nackdelen med sommaren, att det blir ljust mitt i natten :)

Förutom att jag fick gå upp mitt i natten och därför är trött som ett as är jag också hungrig som ett as! När jag körde shakes på heltid minns jag att jag gillade den där känslan av hunger för på något sätt kände man sig smal då. Nu kan jag inte tänka på något annat än mina favoriträtter och jag skulle dö för att få den där rabarberpajen jag ska få på lördag (när jag ska firas!) redan nu! MUMS! Men nej, jag väntar på att inta den där smarriga shaken till lunch...efter 14 någongång. Dör jag så vet ni varför...
Btw, tack för alla omtänksamma kommentarer... Jag känner mig själv rätt bra så går denna vikthets för långt kommer jag absolut ta tag i det!!

Nu jobb 10.30-20! Hörs!

Mina fina prinsar imorse <3 (och nej, det är inte bajs på kudden...det är färg från en ansiktsmålning!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar