tisdag 21 augusti 2012

Jag trivs!

Jag måste säga att jag hittills stortrivs på universitetet i Norrköping! Visst är det svårt att hitta och memorera alla lokaler nu i början, speciellt då alla olika hus ligger utspridda runt strömmen, men det gör ju det hela bara lite spännande. Och det är sååå vackert läge, älskar't! Dessutom har jag så roliga och härliga kurskamrater!

Idag hade vi håltimme från 9.30-13.15 och eftersom vi ännu inte har något plugg att sysselsätta oss med gick vi ner på stan där vi strosade runt, shoppade och åt en gudomligt god lunch (wok-buffé)! Supermysigt!
Förutom detta har dagen bestått av en "genomgång av regler i labbet", dugga på det och sedan två laborationer. Den ena labben bestod i att titta på stenar (jätteslappt!) och den andra av att sortera ut sand, salt och järnflisspån var och för sig efter att ha varit blandat, busenkelt ju :)

Nu sitter jag på pendeln hem till mina grabbar. Efter att middagen har intagits blir det en långpromme med grannen och därefter myskväll med M!

Vacker vy på campus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar