tisdag 23 augusti 2011

You can do this!

Sitter på bussen till universitetet och lyssnar på pepp-musik och försöker övertyga mig själv om att det här faktiskt blir bra! Klarar man det inte på första försöket har man många fler chanser! OCH man kan faktiskt inte vara bäst från början, man går ju där för att lära sig! Jag har alltid haft för höga krav på mig själv och nu är det dags att sänka dem...!

Insåg faktiskt att jag blivit lite smalare nu på bussen också... Istället för att vara den som tar upp den där en och en halv-platsen så fick jag plats på den halvan som var kvar :D Tummen upp!

Blev nyss också galet irriterad på människor som vill förstöra för andra människor. Varför vänder man en "ersättningsbussar för SJ-tåg"-skylt så att den pekar rakt upp mot stan istället för mot bussarna?? Fan, skärpning alltså!

Nu räkna matte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar