tisdag 9 augusti 2011

Rövare

Min egna lilla Jack Sparrow! Själv kallar han sig för sjörövar-Pippi :)

En överraskning väntade min stora prins när han kom hem från dagis, en pirat-outfit! Jag fyndade den på jobbet :) Han hann bara få på sig kläderna så trillade han ner från vardagsrumsbordet och bet av strängen och gjorde två stora hack i överläppen:( Han grät inte många sekunder men morsan hade panik över allt blod som sprutade... Lyckades iaf hålla mig lugn, första gången tror jag :)

Har haft en k*k-dag på jobbet. Alla gäster har bara klagat och gnällt. Ett tag var jag tvungen att gå ifrån och sparka på några kartonger så förbannad var jag! Höll på att be dem klaga över rabatter som inte gällde, åka hem och skänka pengarna till Afrika istället :D

Kom iväg i tid från jobbet och skulle ringa till dagis och säga att jag kom en halvtimme tidigare men det var tur att jag inte gjorde... 16,59 (ska hämta 17) rusade jag in genom dörren, efter att ha stått i en bilkö i 35 minuter! 35 minuter för att åka högst 1 km, galet!

Nu ska jag springa till gymmet!
Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar