fredag 5 augusti 2011

Vilse

Tro vad ni vill men jag är trött i armen efter dessa två dagar. Den väger mer än vad den ser ut att göra!

Varför kan man inte jobba året runt på Kolmården (om man inte är djurskötare eller dyl.)? Kunde man hade jag hoppat av skolan direkt och stannat på djurparken tills jag blev 95 och gick i pension. Utan tvekan. Och som sagt, entrévärd, det är min grej. Jag håller fast vid att det är det jag ska söka till nästa säsong! Men innan dess behöver jag lära mig bilvägarna i parken lite bättre. Jag körde nämligen galet vilse idag när jag envisades om att hämta upp en person i parken :D

Efter jobbet var det tänkt att jag skulle fara och hämta ungarna på dagis men eftersom även Mange åkte hem tidigt så gjorde han det. Jag for till ikano och inhandlade ett par jeans till imorgon och jisses så lycklig jag blev... Det var nämligen strl. 27 (i midjan) som fick följa med hem :D Okej, jag hade strl. 25 på gymnasiet, men då hade jag ju å andra sidan inte fött två barn! Heja mig!

Efter det inköpet åkte jag hem och hämtade barnen och tog med dem till Ljungsbro. Vi skulle hämta hem en flytväst och hälsa på våra Anderslövare som var där!

Nu är jag nyss hemkommen från gymmet. Smällde ju i mig vinmarinerad fläskfilé och potatisgratäng som jag var tvungen att cykla bort:) 2 mil på 39 minuter blev resultatet, sjukt nöjd!

Nu ser jag inte vad jag skriver längre då ögonen går i kors :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar