onsdag 3 augusti 2011

Längtan till morgondagen :)

Världens finaste rumpnissar <3

Dagen kan sammanfattas med orden kärlek och kaos. Ungarna blir så jäkla osams ibland och Elton är inne i en riktig sur-period så vi har haft några fighter idag. Men samtidigt finns det stunder av så mycket kärlek att man önskade att man alltid fick gå hemma. Som när Elton sov och jag och Ellioth badade i poolen och han spontant kramade mig och sa att jag var så fin. Eller som när Elton kröp upp på min mage i solstolen och omfamnade mig och kramade sådär hårt för att sedan ta ut nappen och ge mig en puss. Underbara, underbara ungar <3 Samtidigt är det dem som kan få mig så vansinnig att jag skulle vilja dunka huvudet i väggen ibland. Livet med barn :)

Nu är jag nyss hemkommen från en 5 km-promenad med Karin. Idag gick det så satans tungt och nu när jag stod i duschen gjorde kroppen så ont att jag ville falla ihop i en hög och gråta. 6 dagar träning, efter varandra, tar ut sin rätt. Imorgon SKA jag vila.

På tal om imorgon. Jag har ju tidigare sagt att jag nästa år skulle vilja söka som entrévärd på Kolmården och imorgon och på fredag ska jag få testa att jobba som det:) Jag är världens lyckligaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar