torsdag 11 augusti 2011

Onani på stan

Jäklar vilka biceps jag börjar få :O!! Eller nja va? Men man börjar se konturerna :)

Dagen, vilken jäkla magisk dag. Jag lagade pannkakor till ungarna till lunch och för första gången behövde jag inte tjata att de (framförallt Ellioth) skulle äta utan de gjorde det självmant :) Jag höll nästan på att svimma när båda ropade att de ville ha mer :D
Efter att Elton sovit lunch for vi ner på stan, garderoben behöver fortfarande lite mer i strl XS/S :D Efter en liten klädrunda blev det kvällsmat på Mc D och där bjöds vi tydligen på show... En gammal byfåne stod och drog i sin bästa vän utanför, på andra sidan gatan och lade satsen på skyltfönstret bakom. Jo, men så kan man ju också göra... Eller INTE! Uäk, kräktes nästan!

Nu är jag nyss hemkommen från gymmet där jag cyklade två mil, tillsammans med Karin, och därefter tog vi en minipromenad!

Imorgon fyller jag tydligen år också, skumt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar