tisdag 16 augusti 2011

I like it!

Börjar gilla vad jag ser. Börjar se att träning faktiskt ger resultat!

Nyss hemkommen från en sväng på gymmet. 1,5 mil spinning och sedan fick sig magen en rejäl omgång. Sit ups och plankan utövades!
Svettades som en gris, älskar det!

Nu ligger jag utslagen på soffan, nyduschad och redo för sängen. Kvällsmackan är intagen, kvällens höjdpunkt är över!

Kan ni gissa hur dagen på jobbet var:)?? Toppen såklart! Så satans sorgligt att jag har mindre än en handfull pass kvar denna säsong bara :(

Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Ser ju jättebra ut!! Du är ju skitduktig :) Snyggt linne med!!

    SvaraRadera
  2. Snyggo! Fan jag får ju ångest när jag ser din kropp! Jag vill också!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Fan för dig! Jag får ju ångest när jag ser din kropp! Jag vill också!

    Kram

    SvaraRadera