torsdag 25 augusti 2011

Planering?

Det som står i de kapitlen jag ska läsa i Turkiet måste vara grekiska. Jag måste fått fel bok? Jag har försökt googla och inte ens de har översättningen. Är det utomjordiska till och med? FASEN! Jag har mailat min "fröken", hoppas verkligen att han har tid för mig någon dag innan vi åker för annars är jag verkligen helt körd. Det börjar bli tight om tid, jag vet.

Tight om tid i alla avseenden. Innan resan ska bland annat kläder tvättas, strykas och packas. Reseapoteket behövs fyllas på och pengar ska växlas. Jag jobbar 9-18 både lördag och söndag och är på universitetet hela måndagen och tisdagen. Vi åker på onsdag morgon klockan 01. När ska jag då hinna allt detta? Tål att funderas på.

Är sjukt nojjig att ungarna ska bli sjuka lagom tills vi ska åka också. På det andra dagiset har typ tio ungar feber, senast idag gick en liten hem från vårt dagis på grund av feber. Håll all tummar ni har för oss!

NU sängen, natti natt!

(Långpromme med Karin nu ikväll satt fint!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar