måndag 29 augusti 2011

Trött tjej

Hur galet gott är inte detta:)? Nypis och macka till frukost, MUMS!

Nu har jag ätit vanlig mat sedan i fredags och jag är i himmelriket :) Och sen snackar vi inte bara mat utan varje kväll har inneburit snacks och godis och igår på jobbet slank även en glass ner (den tredje på hela sommaren!)! Vågen visar bara några hekto plus så jag hoppas det fortsätter vara så även över semestern så ska jag ta tag i de sista kilona när jag kommer hem :)

Igår var jag alldeles för trött för att blogga, egentligen för att göra någonting alls! När jag kom hem från jobbet tog jag en kortis-promme (30 min) med Karin och sedan var tanken att jag skulle plugga men så blev det ju inte. Mange laddade hem en film vi skulle se och jag minns inte ens hur den började, jag somnade som en stock!:)

Nu uni!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar